‘A SECONDE RÈVELE DE MATÈMÀTECHE
Le vacanze natalizie erano finite e gli alunni del corso C, come tutti gli altri, stentavano a riprendere il consueto ritmo scolastico. Nell’attesa che iniziasse l’ora di matematica, i ragazzi discutevano tra di loro su come avevano trascorso le vacanze:
MICHELE: Auanne ‘i fèste sò státe veramènde mmosce, nn’àmme cumbunáte ninde….
AGOSTINO: E ‘ndo te vulíve’abbijà sènza ‘mbrèlle?Quille sènza mommabbje nze po’ ffà cchjù nninde…
LINO: Luuanne quacche partetèlle a bbeljarde da De Chiáre, íje sò státe quase sèmbe a’ case…Àgghje fatte cáse e pputéche…
VINCENZO: U sì-u sì,stace n sènbe attaccate ‘a pèttele d’a mamme!!
LINO: Stáje sèmbe a tredecà, n’ge lasse manghe a Ccriste nd’e chestodije…
VINCENZO: E che cacchje, assemègghje u cúle d’u cetrúle, nn’u púje manghe tazzecà!
LINO: Nne sfruculuijanne sèmbe‘a mazzarèlle: e tu Pasquà ch’è ffatte?
PASQUALE: P’i solde d’i mbérte àmme fatte quacche partíte a’ stoppe ….e ggrazzi’a Ddíje n’àgghje sckitte vinde ma stravinde….U cumbágne míje ère Nick manofredda…
NICOLA: Ci’àmme fatte cèrte terzijáte e po’ p’i solde vínde àmme fatte ‘a nuttáte de Capedanne da crestijáne…
I loro discorsi furono interrotti dall’entrata in classe del prof. Marangelli che, dopo aver fatto l’appello, scese dalla pedana e si appoggiò con il fondo schiena alla cattedra, avendo di fronte la classe.
PROFESSORE: Ragazzi, un po’ d’attenzione. Il programma ora prevede lo studio di argomenti piacevoli. Posso dirvi che d’ora in poi ci sarà da divertirsi con i logaritmi
AGOSTINO: Ci’àmma luuà púre statu dèbbete…speriame che n’ge mbrugghjáme nd’i píle…
LINO: Tu n’arraggiune e nn’a cchennutte, páre ‘a cicce appastizze!…Quìlle che stu prevessóre nze fenèssce maje da ‘mbarà…
PASQUALE: Àmm’avè nu póche de paciènze, Rome nz’è ffatte ‘nda ‘nu júrne…
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